Sunday, January 23, 2011

tentang aku...

weekends yg spt biase...
dok uma...kemas uma,masuh baju,manje2 wit my b n lepak depan tv...
xde yg menarik...perkara nie berlaku bermula dari my b kena keja waktu weekends...
jadi aku yg cuti nie bosan la,....xpe cube memahami keadaan wlupon kdg2 aku memberontak..dan my b pernah terase hati dgn ape yg aku lakukan..
aku kena belajar faham kerja die spt mane die xpenah mengangu aku d'saat aku berkerja...
Bosan 2 mmg teramat la...wanita yg kuat enjoy.shoping,lepak2 n yg penting xpenah suke mengemas uma..tibe2 terpakse melakukan sebaliknyer...wlupon ade mase aku gagal tp my b paham.,..aku yg xsuke basuh baju,pade tahun petama perkahwinan aku,semua my b yg wat..aku tngl goyang kaki jew...tp skwg aku yg lakukan sume...byk yg da berubah...mula2 geram gak aku...kena kemas uma,basuh baju n sbgnyer.Tapi lame2 aku mula enjoy dgn sume hal2 uma...hehehehe...best gak kemas uma nie(da leh kua lepak kena la mengemas)ayat terpakse..hahahaha...tp name pon Isteri owg...da jadi kewajipan...tambah2 lak...baru2 3 bulan nie my b sakit belakang...xtahu ape punca,so die da xleh wat keje berat2...kesian die..aku pon wat la muke hepi mengemas coz xnak die tlg...aku cube utk tidak menunjukkan reaksi bosan aku depan die tp selalu gagal..biasenyer klu da bosan sgt aku byk cari alasan utk kua lepak jmp anak bujang aku yg tngl bersame Ex aku..tp ye la My b ade perasaan.aku tahu die cemburu,tmbh2 lak Ex aku nie jenis yg msh ingt lagi perkara2 lepas n selalu msg2 aku luahkan perasaan die....so aku nie serba salah la,so aku memilih utk stay kat uma wlupon otak aku da lebam dok uma..hahahah..tp kan bile tercerita bab Ex aku nie,aku mula terfikir,3 tahun bercerai dgn die n da 1 tahun 10 bulan aku kawen lain...tp ex aku still lagi mengangu dgn pelbagai care...terutama msg...My b selalu diam ble die msg,aku plak mengambil tndakkan utk tidak mereply msg die kecuali msg hal anak aku..smpai bile aku nk kena hadapi masaalah nie...tah la...tp rase mcm da lari topic nie...hahahaha..kire rojak la...

2 comments:

  1. hih dek...heee...terbace plk block u ni...oo mls eh,jgn mls2 jdi bini org ni...dh prgnnt lom???

    ReplyDelete
  2. hehehe..sje jew wat block nie..bosan..xkesah bace la..blom ade rezeki lagi nk tmbh...msh mencube:)

    ReplyDelete