Tuesday, February 01, 2011

tentang aku...

terlalu bz sgt sjk kebelakang nie...nie baru ade mase nk story mory psl mingu lepas...
hari sabtu planing aku berjaya,suprse party yg aku plan sume berjalan dgn lancar...xsangke..b btol2 hepi n terkejut coz die xsangke aku mampu melakukan majlis begitu sowg diri..tetamu yg hadir agk ramai,alhamdulillah..lepas 2 aku penat la sgt,hari ahad plak aku tlg fmly mertua aku cuci uma abg ipar aku yg baru jew beli uma sebelah uma aku..lagi la tmbh2 penat,tapi enjoy sgt la...sume benda berlaku dgn hepi..pastu aku g jmp anak aku lak..x adil la aku meraikan B tapi xingt anak aku lak...akhirnyer sampai harinie uma aku xberkemas...hahahah..d'samping aku berbahagia,tibe2 mlm tadi b jatuh sakit,die muntah,n demam...aku xleh la nk amek cuti jage die,coz nie last day aku keje,sok cuti da CNY...tp da bgth Bos aku mybe akn balik awal...coz takut pape jadi kat laki aku yg kat uma 2...Sian die..

No comments:

Post a Comment