Wednesday, February 09, 2011

tentang aku...

HAi...
xtahu nk story ape coz byk sgt yg nk d'storynyer...byk sgt kisah yg berlaku..aku nie bukan rajin update blog,so ble skali update bermeter2 nk story...hahahaha..xpe kite citer yg best jew..mingu nie byk planing rumah tanga berjln dgn b,so xde yg best sgt la..(rahsia sebenarnyer)hehehe..ade gak peristiwa geram berlaku,psl ex hsbnd..xtahu la ape die nk,aku da 2 tahun kawen,die msh lagi gatal2 nk msg2 merepek2,tapi nasib baik aku bertindak utk tidak mereply wlu 1 pon msg o col die...sakit otak la aku...sekali lagi die mengangu aku xkire dari sudut ape care skali pon aku xkan teragak2 utk report polis...geram la..mengangu rumah tnga owg jew...nasib baik la b bukan jenis yg cepat melatah..klu x mau la uma tanga aku nie tsunami agaknyer...tp bile citer psl b,aku mula terase yg aku perlu lebih mase bersame die,tp aku xleh la memakse die utk tnglkan keje die semate2 utk memenuhi permintaan aku...xpe la..aku da biase pon...

No comments:

Post a Comment