Monday, September 12, 2011

Percayakan kesetiaan ini....

tajuk nyer mc lagu la...heheheh...byk btol dugaan sepanjang aku bergelar isteri owg...aku cube utk jadi yg terbaik tp ade jew silap n salah aku gak 1 mse dlu b4 kawen aku penah curang n aku pergi ke lelaki 2 n my b aku tolak tepi,lps 2 my B dtg balik n pujuk aku pastu endingnyer terus kitowg plan tok kawen..lelaki yg kedua 2 aku tngl tanpe kate putus..kesian die..aku xrase aku perlu curang,aku cume perlu teman tp ye la salah aku gak...aku isteri owg spttnyer aku tahu ape yg patut aku wat bkn mcm anak dara dlu...emmm..aku sayang laki aku,dia baik n terlalu sempurna..tp ade la kurangnyer skit bab mulut die..hehehe..mmg kaw2 kelancangannyer..tp ape pon die tetap aku jage semampu aku la...xmo la citer lebh2 kang xterjage lak..hehehe..menyintai die ade la 1 kewajipan bg aku..biase la dlm uma tanga hari2 ade gaduh kdg2 msti la ade romantiknyer...hehehehe..

No comments:

Post a Comment