Monday, February 14, 2011

Tekanan..

Xtahu ape hati aku nk..aku termenung,murung n xtahu nk wat ape...aku ade masaalah ke dgn die?tah la aku pon xde jwpan utk aku..mybe aku terase hati dgn perangai n care layanan die...aku kecewa,die tetap ego..aku juge yg sentiase slah sedangkan aku kurang pasti btol ke itu kesalahan akupade die...xbertegur sape..berdua d'satu tempat..tp tempat 2 sunyi sepi xindah spt biase..da 2 hari berlarutan,aku pula mula terase btol2 putus ase dgn sume nie..aku penat..aku xtahu lagi nk buat mcm mane bg die rase aku xsalah..asik aku jew pujuk hati aku..kali nie aku da penat la..mmbe2 kat ofiz da perasan perubahan aku..aku yg suke senyum n hepi sentiase tibe2 senyap membisu,bkn xnk ckp tp otak aku da terlalu serabut..aku lagi pening hal anak yg xpenh ade kesudahan,tmbah lagi dgn hal nie...aku pening la..tah la aku da xkuase nk layan,aku cube kembalikan mood giler aku skwg nie...hope aku akan ok balik...yg lain2 2 lantak la..xnk pikir sgt smpai skit otak kdg2....

No comments:

Post a Comment