Thursday, February 10, 2011

Today it's my day..

Alhamdulillah syukur aku da 22tahun..terase bahagia harinie...ramai yg wish...tp hadiah xde lagi wat mase nie...hahahaha..ayat nk minx hadiah..b dari mlm tadi da wish2,tq my b..luv u sgt2..pade membe2 yg wish tq so much..xsangke ramai lagi yg sudi utk wish bzday aku...alhamdulillah tp sowey la blom update tq lagi..hehehe..tnghari nie planing nk mkn kat ofiz jew,tp bos ajk kua lunch lak..emm follow jew la..owg nk belanje..tp bukan berdua tp berlima..hahahah..kang ade lak yg salah sangke..aku punye impian sempena da makin tua nie..nk makin matang n cube melakukan yg terbaik utk owg keliling aku yg paling aku sayang..yg paling penting,segala yg terbaik akan aku curah kepade anak aku serta suami aku..mereka adelah nyawa dan nadi..tnpe suami aku xtahu la mcm mane aku skwg..tnpe anak aku rasenyer aku msh blom leh stop dgn care hidup aku yg sosial..rase sgt2 bahagia dgn adenyer mereka sebagai tiang n segala2nyer..serta xlupe ade gak planing nk tmbh baby lagi..hehehe..(tersenyum malu)..ye la rafiq da 5 tahun,so bleh kot rasenyer bagi die adik...insyaallah klu ade rezeki....xsangke mase begitu pantas berlalu...

No comments:

Post a Comment