Sunday, October 09, 2011

Hati nyer sunguh suci..


terase xmampu nk menaip story psl nie tp aku gagahkan diri krn nie dugaan ku n aku berniat utk kongsi..hampir 3 tahun aku berkahwin,tp sampai ke harinie aku blom lagi ade tande2 bakal melahirkan anak kedua..terase sedih yg teramat sgt aku harinie xspt selalu aku bisa bertahan dgn senyuman bile teringat psl zuriat.adik ipar ku menanti saat akhir bakal bergelar bapa pd bile2 mase jew dari skwg,n dlm fmly suamiku hnye suami ku blom merase saat 2,trase himba sampai menitik air mate,terase dri ini terlalu kekurangan,ble soalan 'zuriat' aku ajukan ke suamiku,jwpan nye pasti same,kite sabo dlu..aku tahu jauh d'sudut hatinyer lukenyer terlalu dlm tp aku juga tahu die terlalu syg n xsangup tngk aku terluka hal anak..aku mungkin xterase begitu terluka krn aku sudah mempunyai zuriat hasil perkongsian hidup dgn lelaki sebelum die..tp aku terkilan sgt krn die terlalu sabo dlm hal anak..die xpenah sebut hal zuriat,aku jew yg selalu ungkit hal ini,dan die sbgai ubat penenang aku,aku tahu die alami sesuatu rase yg lebih teruk dari ape yg aku rase,die hanye tahu membuat aku tersenyum,yg lain die xpnh fkir..pernah terfikir utk berpisah,tp...tah la sukar nk kate..die bijak sembunyikan hatinyer yg gelisah,die terlalu istimewa..'ya allah klu ini la dugaan kami,kuatkan la kami utk menghadapinyer dgn penuh kesabaran,pelihara la senyuman dlm rumahtanga kami dan panjangkan la jodoh kami hinga akhir hayat'amin..aku terlalu sygkan die dgn setiap pengorbanan yg pernah die lakukan utk ku....

No comments:

Post a Comment