Thursday, October 06, 2011

sje2 bosan...

amat terkejar2...penat 2  awal bulan xleh nk kate la...sabtu lepas berlangsung la majlis bzday utk bujang tercinta..mmg penat tido pon wat sedap mate jew..pastu sume makanan order la yg pasti tp ade gak yg msk sndri kat uma..menjelang jew subuh aku pon mule la sibuk utk pastikan majlis 2 lancar,alhamdulillah sume ok n sebelah ptg tamat la majlis anak aku 2.en suami n baby da port baik2 psng aircond n tido,aku spt biase la mengemas atas bwh..Fuhhhhh...pastu hari ahad ade la mase skit belah petang,en suami kate'syg u pt kan?g la saloon o spa'aku xterkate2 terus g...hehehehe..setengah ari gak kat saloon..blom abis lagi penat da d'duga plak dgn mak sakit nk kena hantar g medical check up..aku pon amek la EL,time da Otw ke hsptl ofiz plak col'bel klu settle awal leh msk ofiz x?kurang staff'aku dgn baik hati kate ok..emmm...tp mmg aku suke pon dgn keje aku nie...so ape pon will settle on time..pastu lak hari seterusnyer mak msh bleeding lagi so kitowg adik bradik plan la terus ke kecemasan..da menanti lagi..tp alhamdulillah gak sume ok,sampai uma lpas settle sume 2 lambat gak...balik jew nmpk tilam bestnyer la...hehehehe..mingu nie mmg penuh dgn jadual smpai ke ahad da ade planing...sabtu en suami kate rht jew kat uma..bestnyer la...xsabo nk tngu sabtu..

No comments:

Post a Comment